SHOPPEN OP AFSPRAAK
In Amsterdam, Den Haag, Landgraaf, Zoetermeer, Rucphen en Terneuzen kan je op maandag tot en met vrijdag shoppen op afspraak. Lukt het je niet om een afspraak te maken omdat onze planner vol is? Geen probleem, je bent altijd welkom, met óf zonder afspraak.
SHOPPEN OP AFSPRAAK
Wist je dat je in ál onze filialen een shop-afspraak kunt maken? Zo weet je zeker dat er meteen een adviseur voor je klaarstaat zodra je naar de winkel komt! Via ons online reserveringssysteem kun je gemakkelijk een afspraak inplannen bij jouw favoriete winkel. Op deze pagina vind je alle informatie over shoppen op afspraak.
HOE WERKT SHOPPEN OP AFSPRAAK?
Het maken van een afspraak is heel eenvoudig. Druk op de knop hieronder, selecteer een dag en een tijdstip en geef aan waar je advies over wilt: kom je bijvoorbeeld een wintersportoutfit uitzoeken, of ben je op zoek naar nieuwe skischoenen? Dan reserveren wij voor jou een adviseur die alles weet over deze productgroep!
MAAK EEN AFSPRAAK
Zodra je een afspraak hebt gemaakt, ontvang je een bevestigingsmail. Hierin vind je alle informatie over jouw afspraak: van de locatie en tijd, tot en met de voorbereidingen die je kunt treffen voor je afspraak. Het is handig om deze bevestiging goed te bewaren, want onderaan de mail vind je ook de knoppen waarmee je jouw afspraak kunt wijzingen of afzeggen.
In Amsterdam, Den Haag, Landgraaf, Zoetermeer, Rucphen en Terneuzen kan je op maandag tot en met vrijdag shoppen op afspraak.
WELKOM MET ÉN ZONDER AFSPRAAK
Lukt het je niet om een afspraak te maken omdat onze planner vol is? Geen probleem, je bent altijd welkom, met óf zonder afspraak.
DE DAG VAN JE AFSPRAAK:
DEN HAAG, ZOETERMEER: Heb je een afspraak gemaakt in één van onze winkels in Den Haag of Zoetermeer, dan ontvang je een mail met een aanmeld-QR-code. Deze code scan je bij de ticketzuil op de ski-/snowboardafdeling, waarna je een ticket met een nummer krijgt – nu ben je aangemeld!
De adviseur die je gaat helpen krijgt een melding dat je bent gearriveerd voor je afspraak. Houd de videoschermen met de wachttijden goed in de gaten; zodra je aan de beurt bent, verschijnt jouw nummer hierop.
(Ben je QR-code kwijt, dan kun je je bij de ticketzuil aanmelden met je geboortedatum.)
LANDGRAAF, AMSTERDAM, RUCPHEN, TERNEUZEN: Als je een afspraak hebt gemaakt voor één van onze winkels in Landgraaf, Amsterdam, Rucphen of Terneuzen, ontvang je tien minuten voor de aanvang van je afspraak een mail of sms met daarin een aanmeldlink. Klik op de link en druk op de knop ‘aanmelden’, zodat de adviseur weet dat je klaar bent voor je afspraak. Nadat je je hebt aangemeld, krijg je een pagina te zien waarop je de wachttijd voor je afspraak in de gaten kunt houden. Zodra je aan de beurt bent, krijg je een melding!
HOE BEREID JE JE VOOR OP JE AFSPRAAK EN WAT KUN JE VERWACHTEN?
ACCESSOIRES KLEDING (BIJV. HANDSCHOENEN)
Duur afspraak: 10 minuten
Tijdens een afspraak voor accessoires op de kledingafdeling, zal een adviseur je helpen bij het vinden van de perfecte handschoenen, wanten, mutsen, sjaals… Wist je dat we op ons youtubekanaal een video hebben met uitleg over wanten en handschoenen (en het verschil daartussen)? Misschien vind je het interessant om die voorafgaand aan je afspraak te bekijken, zodat je alvast kunt nadenken over waar je naar op zoek bent. Natuurlijk zal de medewerker er tijdens je afspraak nog meer over vertellen én je adviseren over de juiste maat.
ACCESSOIRES HARDWARE (BIJV. SKISTOKKEN, ZOOLTJES OF WAX)
Duur afspraak: 10 minuten
Kies voor de afspraak ‘accessoires hardware’ als je komt shoppen voor accessoires op de ski- en snowboardafdeling, zoals skistokken, onderhoudsmaterialen, zooltjes of protectie. Er staat dan een adviseur voor je klaar die je alles over deze onderwerpen kan vertellen.
BRILLEN/HELMEN
Duur afspraak: 15 minuten
Bij een afspraak voor het uitzoeken van een sneeuwbril en/of helm, staat er een adviseur voor je klaar om je te helpen bij het vinden van de juiste items en de perfecte maat. Kom je een helm uitzoeken en heb je al een skibril? Dan is ons advies om je sneeuwbril mee te nemen, zodat we je kunnen helpen om een helm uit te zoeken waarop jouw bril past. Omgekeerd geldt natuurlijk hetzelfde: heb je een helm en kom je een skibril kopen, neem dan je helm mee.
Bekijk van tevoren onze video’s over types skibrillen en soorten helmen, om je goed op de afspraak voor te bereiden. Zo kun je alvast nadenken over wat voor soort bril of helm je precies zoekt!
KIDS SKI'S, SNOWBOARDS EN SCHOENEN
Duur afspraak: 30 minuten
Nieuwe ski’s, schoenen of een board nodig voor je zoon of dochter? Dan reserveren we een adviseur op de ski- en snowboardafdeling voor jullie. In 30 minuten gaan jullie op zoek naar de beste wintersportuitrusting voor jouw kleine. Als je kind ook ski- of snowboardschoenen nodig heeft, maken we een voetscan om de juiste maat te bepalen. Bekijk van tevoren onze video over de voetscan hieronder, zodat jullie weten hoe dit precies werkt.
We willen je vragen om de volgende items mee te nemen naar de afspraak:
- Komen jullie schoenen uitzoeken? Neem dan eigen skisokken mee voor het passen. (In verband met de coronamaatregelen lenen we geen pas-sokken uit in de winkels. Een nieuw paar sokken kopen kan natuurlijk wel.)
- Kom je ski’s uitzoeken voor je kind, maar heeft hij/zij al skischoenen? Neem deze schoenen dan mee, zodat we de ski’s meteen goed kunnen afstellen!
- Hetzelfde geldt voor het uitzoeken van snowboards: heeft je kind al bindingen of snowboardschoenen? Neem deze dan mee, zodat we ervoor kunnen zorgen dat alles goed bij elkaar past.
KLEDING
Duur afspraak: 45 minuten
Voor een afspraak op de kledingafdeling reserveren we drie kwartier. Zo hebben we ruim de tijd om meerdere outfits uit te zoeken en te passen. Onze kledingadviseurs kunnen je alles vertellen over de stoffen, waterdichtheid en warmte van de kleding. Bekijk van tevoren onze youtubevideo over het 3-lagensysteem, waarin we uitleggen hoe je een wintersportoutfit het beste kunt opbouwen. Zo kun je voor je afspraak al een beetje bedenken welke items je nodig hebt!
ONDERHOUD/REPARATIE
Duur afspraak: 10 minuten
Heb je een afspraak gemaakt voor onderhoud/reparatie van je ski’s of board? Dan is het handig om op onze pagina over onze onderhoudsservice te bekijken wat de mogelijkheden zijn. Wil je een ‘kleine beurt’ voor je ski’s of een ‘grote super beurt’ voor je snowboard? En wat houdt dit precies in? Dat staat allemaal uitgelegd op deze pagina. Natuurlijk kun je tijdens de afspraak ook altijd om persoonlijk advies vragen of overleggen met de adviseur.
PICK-UP/RETOUR
Duur afspraak: 10 minuten
Kom je artikelen ophalen of wegbrengen? Zorg dan dat je alles meeneemt wat je nodig hebt: de artikelen die je komt retourneren, bonnetjes, een afhaalbewijs…
SKI- OF SNOWBOARDSCHOENEN
Duur afspraak: 45 minuten
Voor een afspraak om ski- of snowboardschoenen te shoppen, reserveren we een lekker ruim tijdsblok van drie kwartier. Zo kunnen we de voetscan maken en uitgebreid meerdere schoenen proberen. Ben je benieuwd hoe onze voetscan werkt? Dan kun je onze video hierover bekijken.
Let op: het is fijn als je je eigen skisokken meeneemt, zodat je kunt voelen of de schoenen ook goed zitten als je er een dikkere sok in draagt, in plaats van je normale dagelijkse sokken. (In verband met corona hebben we geen skisokken klaarliggen voor het passen. Je kunt natuurlijk wel ter plekke een nieuw paar sokken kopen.)
Tijdens een afspraak voor ski- of snowboardschoenen kan het zijn dat er meerdere klanten tegelijk worden geholpen.
SKI'S
Duur afspraak: 30 minuten
Als je een afspraak maakt om nieuwe ski’s uit te zoeken, is het handig om je skischoenen mee te nemen (als je die hebt natuurlijk). Dan kunnen we de bindingen van je nieuwe ski’s meteen op de juiste maat afstellen!
Ook kun je je alvast op je afspraak voorbereiden door onderstaande video te bekijken; hierin leggen we alles uit over verschillende typen ski’s. Zo kun je van tevoren een beetje nadenken over in wat voor soort ski’s je geïnteresseerd bent!
SNOWBOARDS
Duur afspraak: 30 minuten
Als je een afspraak maakt om een nieuw snowboard te shoppen, willen we je vragen om je eigen bindingen en snowboardschoenen mee te nemen (als je deze hebt natuurlijk). Zo kunnen we bekijken welke boards er bij je bindingen passen en welke breedte je board het beste kan hebben.
Wil je je alvast op je afspraak voorbereiden? Bekijk dan onze video over soorten snowboards hieronder. Met de info uit deze video kun je van tevoren een beetje nadenken over wat voor soort board je zoekt!
SNOWBOARDBINDINGEN
Duur afspraak: 30 minuten
Heb je een afspraak gemaakt voor het shoppen van snowboardbindingen? Dan staat er op onze snowboardafdeling een expert voor je klaar om je hierbij te adviseren. Als je al een snowboard en snowboardschoenen hebt, is het slim om die mee te nemen. Zo kan de adviseur bekijken welke bindingen erbij passen én kunnen ze eventueel meteen gemonteerd worden.
In onderstaande video geeft adviseur Björn uitleg over snowboardbindingen. Handig om te bekijken als voorbereiding voor je afspraak!
TESTCENTRUM
Duur afspraak: 120 minuten
Voor een afspraak voor het testcentrum reserveren we een ruim tijdsblok: deze afspraak kan twee uur duren. Zo heb je alle tijd om de ski’s of boards uitgebreid te testen op de pistes van SnowWorld!
Bereid je goed op deze afspraak voor, door alle informatie op onze pagina over onze ‘ski- en snowboardtestcentrums’ door te nemen. Daar leggen we bijvoorbeeld uit wat je allemaal moet meenemen als je komt testen.
Belangrijk om te weten, is dat je een kaartje voor SnowWorld nodig hebt om de piste op te kunnen. In verband met de coronamaatregelen kun je je pisteticket vooraf online reserveren. Het is dus slim om als je deze afspraak maakt, meteen je pistetoegang te regelen!